سارینا هدیه آسمانی

مادرانه های امروز

1389/11/22 2:21
نویسنده : مامان معصی
235 بازدید
اشتراک گذاری

سارینای قشنگم ؛ دختر نازنینم

این روزها خیلی دلم گرفته است برای همین هم خیلی کم به وبلاگت سر زدم آخه فقط اینطوری غصه هام رو بهت منتقل می کردم و الان چشمم به یک متنی افتاد که خیلی منو منقلب کرد و به فکر واداشت و باعث شد که غصه ها رو ببوسم و بگذارمشون یک گوشه برای همیشه و برای اینکه یک وقتی بد قولی نکنم و دنبال غصه ها نرم 2 تا تصمیم گرفتم اولیش اینکه اون متن رو تو وبلاگ تو هم بگذارمش و به تو هم قول بدم که دیگه غصه نخورم و دومیش اینکه اون رو پرینت بگیرم و رو دیوار نصب کنم تا همیشه جلوی چشمم باشه و هر وقت آسمون دلم دوباره بارونی شد من رو به خودم بیاره و قولم رو یادم بندازه. 

خداوند به سه طريق به دعاها جواب مي دهد:

او مي گويد آري و آنچه مي خواهي به تو مي دهد.
او ميگويد نه و چيز بهتري به تو مي دهد.
او مي گويد صبر كن و بهترين را به تو مي دهد

در اندرون همه ما خزانهاي بيكران از عشق و شادماني و نعمت هست كه ميتواند آنچه را كه در آرزوي آنيم, برايمان فراهم كند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تانيا
23 بهمن 89 0:33
با سلام وعرض ادب از مطلب اين قسمت لذت بردم با اجازتون اين مطلب رو در وبلاگ تانيا قرار دادم روي ماه سارينا جونو از طرف من ببوسيد - سليماني