سارینا هدیه آسمانی

برای شرکت در مسابقه

1389/11/10 16:01
نویسنده : مامان معصی
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سارینای عزیزم تولدت مبارک

امید به خدا روز 16 تیر ماه سال  1399 یعنی سالروز تولد 10 سالگی سارینا جونم طبق روال هر ساله براش جشن تولد می گیرم ولی با یک فرق نسبت به هر سال ؛ فرقش اینه که علاوه بر هدیه معمولی که می گیرد امسال یک هدیه سوپرایزی هم از من می گیره واما اون هدیه می دونم که حدس می زنید اون چیه ولی نمی دونید که من چطوری می خوام اون هدیه رو به عشقم تقدیم کنم

من یک عکس رو که در پایین ضمیمه شده را در ابعاد بزرگ چاپ می کنم و اونو داخل یک قاب شیک و خوشگل میذارم و همراه یک نامه به سارینا تقدیم می کنم.(( مضمون نامه ))

تقدیم با یک دنیا عشق مادرانه به  زیباترین هدیه آسمانی

 

دختر نازنینم ، ستاره زمینم؛

 

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی 

امروز دهمین سالی است که به پاس تولد تو پیشانی بر خاک می نهم و سجده شکر بجا می آورم و هزاران هزار بار ایزد یکتا را شکر می گویم که فرشته ای زیبا همچون تو را تقدیمم کرد تا در کنارت آرام گیرم و با نگاه کردن به چشمان زیبا یت غم دوری از وطن و خانواده  را آسانتر تحمل نمایم.

عزیز دلم ، یزدان پاک در بهترین زمانی که میشود تصور کرد تو را به من هدیه  کرد وقتی که احساس میکردم شانه هایم در زیر بار ناملایمات در حال خرد شدن است و دیگر تاب تحمل ندارم و ...............

سارینای دلبندم، من 9 سال پیش بصورت اتفاقی با سایتی آشنا شدم که امکان بازگشایی یک نی نی وبلاگ را به هر کسی می داد بدون معطلی عضو شدم و از آن روز تا الان تمام گفته ها و ناگفته های دلم را برایت در آن نگاشتم تا همانند جاده ی سبزی باشد از گذشته رو به آینده .

آن روزهایی که تو کودکی بیش نبودی و نمی توانستی به خوبی با من ارتباط برقرار کنی و من نیز نمی توانستم با تو سخن گویم چون تو هنوز قادر به درک کلمات نبودی ، وبلاگ sarinaabdoli.niniweblog.com   یکی از مهمترین منابع تسلی من بود و من مادرانه ها، درددلها، دلنوشته ها و ... را از طریق آن با تو قسمت میکردم و بسیار خرسند از اینکه اگر الان قادر به   درک آن نیستی در آینده ای نه چندان دور همه را با یک دنیا عشق تقدیمت خواهم نمود و این بهترین انگیزه ام بود برای درج این مطالب و اکنون بسیار خوشحالم که روز موعود از راه رسید و من این امانتی ارزشمند را با یک بغل خاطره و عشق به دستت می سپارم و مادرانه تقاضامندم تا آن را به خوبی پاس بنهی و قدرش بدانی چون تمام این سالها سعی من بر این بوده تا این مجموعه در آینده برای تو همانند چراغ نورافروزی باشد که همواره راهت را روشن نماید و همواره در مسیر پر پیچ و خم رو به آینده راهگشایت گردد.  

یکتا ثمره ی عشق و دلدادگی ام تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت  مبارکککککککککککککککککککککککککک.

مادری که صمیمانه عاشق توست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
12 بهمن 89 16:25
تبریک میگم برنده شدنتو عزیزم