سارینا هدیه آسمانی

مادرانه های امروز

1389/11/15 4:09
نویسنده : مامان معصی
295 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم امروزِ من، فردا مباد 

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد 
شب به امید گلِ فردا و فرداها ی شاد
ارمغانی بر تو باد 
دخترم : 
عشق را با عشق معنا کردن از آنِ تو باد 
پاکی و زیبایی گل های وحشی 
شوق زیبای دمیدن در پگاه زندگی 
رقص زیبای پریّان در خیال پرنیان 
نوشِ تو باد !
دخترم امروزِ من فردا مباد!
خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد !
سارینای دلبندم با آمدنت همه ی زیباییها را به یکباره تقدیمم کردی و شادیها را برایم ارمغان آوردی و هر روزی که می گذرد بیشتر و بیشتر این موضوع را با همه وجودم حس می کنم بنابرای عشق مادری ام را تا ابد به پایت می ریزم و بهترینها را برایت آرزومندم.   
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
15 بهمن 89 5:12
سلام مامان معصی جان .با احساس نوشتی دخملت هم بسیار نمکیخدا برات حفظ کنه .به من سر بزنی خوشحال می شم