سارینا هدیه آسمانی

دختر نارنینم همیشه و در همه حال این مناجات را با خود زمزمه کن

1389/11/16 2:25
نویسنده : مامان معصی
386 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا آنکه در تنهاترين تنهايي هايم تنهاي تنهايم گذاشت تو در تنهاترين تنهايي هايش تنهايش نگذار.. خدايا سرنوشت من را خير بنويس؛ تا هرچه را که تو دير مي خواهي زود نخواهم و هر چه را که تو زود مي خواهي دير نخواهم .. خدايا به من ذره اي از رحمت بيکرانت را ببخش تا بتوانم آنان که محبتم را تقديمشان کردم و تحقير شدم آنان که دوستشان داشتم و دشمنم داشتند و آنان که در حقم ظلم کرده اند را ببخشم . خدايا به من قلبي ده که دوست داشته باشم هر آنچه آفريده توست. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نی نی ناز
16 بهمن 89 19:36
الهیییییییی چرا اینقدر غمگین؟ با داشتن هدیه آسمونی چرا اینقدر غمگین می نویسی؟
آذر
16 بهمن 89 20:42
واسه دوستی بیشتر و تبادل نظر یه کلوپ تو نی نی سایت گذاشتم با عنوان نی نی وبلاگیها بیایید ساعت هایی که میتونی بیای و اعلام کن به بقیه هم بگو. مامان نینی ناز راست همیشه شاد باش